.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
70 درصد زندانیان در مازندران در سن جوانی هستند

مدیرکل امور زندان‌های مازندران گفت: 70 درصد زندانیان در مازندران در سن جوانی به سر می‌برند.


 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علی اکبر غفاریان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه رویکرد نظام اسلامی در زندان‌های با نگاه اصلاحی و تربیتی است، اظهار داشت: زندانی در گروه‌های مختلف سنی، جنسی و شخصیتی در زندان طبقه‌بندی می‌شود.

وی ادامه داد: 70 درصد زندانیان مازندران در سن جوانی هستند که با توجه به این سن فعالیت‌های مطالعاتی درسی در سطوح مختلف نهضت سوادآموزی، متوسطه و دانشگاهی در نظر گرفته شد.

این مسئول با بیان اینکه برای آموزش متوسطه زندانیان از معلمان خوب و قابل اعتماد استفاده می‌شود، بیان داشت:  زندانی که در مدت طولانی در حبس هستند از آموزش‌های تحصیلی عقب نمی‌مانند.

غفاریان اضافه کرد: در راستای ادامه تحصیل زندانیانی که قصد ادامه تحصیل دانشگاهی را دارند تفاهم‌نامه‌ای را با دانشگاه پیام نور منعقد کردیم تا با گذراندن دوره دانشگاهی مدرک تحصیلی آموزش عالی را بدون نام زندانی دریافت کنند.

مدیرکل امور زندان‌های مازندران با بیان اینکه برای اشتغال زندانیان تحصیل کرده تسهیلات 10 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است، بیان داشت: آموزش تحصیلی زندانیان 20 درصد بازگشت به جرم مجدد را کاهش می‌دهد.

وی اذعان داشت: بازگشت بزهکاری زندانیان در جهان به جرم 33 درصد است که روند ادامه تحصیل این آمار را کاهش می‌دهد.

در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که با حضور استاندار برگزار شد تفاهم‌نامه همکاری بین دو اداره کل آموزش و پرورش و امور زندان‌های مازندران منعقد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.